Log in | Register
Forum > Foreign Languages / Subcommunities > Thread

🇳🇱 Netherlands/Dutch

Apr 10, 2024 - permalink

Hoi allemaal, Mike, 33, omgeving Venlo. Ben erg geinteresseerd in gespierde vrouwen :). Ook op Discord: Limbo33. Voeg me toe als je wilt :)

Verzoekje is onderweg!

Apr 10, 2024 - permalink

Wat mij betreft wel! Je mag me alllles vragen.

Kun jij jezelf wat meer omschrijven? Qua uiterlijk en leeftijd?

Apr 10, 2024 - permalink

Verzoekje is onderweg!

Verzoekje is onderweg

[deleted]
Apr 10, 2024 - permalink

Ik wist niet dat de nederlandse community nog zo een aanleg had op zulke websites,

Hoe gaat hier?

Apr 12, 2024 - permalink

En de community lijkt weer kleiner te worden. Hoe zou dat nou komen…

Apr 12, 2024 - permalink

Date nu tegenwoordig met een dame die ik in de sportschool ben tegengekomen. Ontzettend goed lichaam en echt zeer fanatiek bezig in de gym. Gaan zien wat het wordt.

En hoe was je date gegaan?

[deleted]
Apr 12, 2024 - permalink

En de community lijkt weer kleiner te worden. Hoe zou dat nou komen…

Iedereen is niet elke dag even actief? Lijkt me een vrij logisch toch?

Apr 12, 2024 - permalink

Ik ben elke dag beschikbaar

Apr 12, 2024 - permalink

Iedereen is niet elke dag even actief? Lijkt me een vrij logisch toch?

Ik heb het over de deleted users.

Apr 12, 2024 - permalink

Klinkt heel leuk! Nu eerst elkaar hier beter leren kennen. En toewerken naar een meeting.

Wie zijn er overigens net als Sophie ook bezig om er zelf gespierder uit te zien?

Ik wil elkaar ook ooit ontmoeten en een plek vinden die dicht bij iedereen is. Ik weet niet of je dat bedoelt

[deleted]
Apr 12, 2024 - permalink

Ik heb het over de deleted users.

Ik ben elke dag beschikbaar

Ja ben op dit moment wel redelijk actief omdat ik nieuwer ben, maar zal wel weer minder worden uiteindelijk

Apr 12, 2024 - permalink

Ja ben op dit moment wel redelijk actief omdat ik nieuwer ben, maar zal wel weer minder worden uiteindelijk

Ik weet niet wat je precies bedoelt. Maar als je dat meent, zal ik na een tijdje niet meer persoonlijk met je communiceren. Ik zou je willen vertellen dat ik met iedereen communiceer, hoewel mijn werk een beetje moeilijk is, maar zelfs tijdens het rijden probeer ik te reageren en te schrijven. En als u via deze site wilt communiceren. Ik heb het geprobeerd en ben op veel sites actief geweest, en helaas waren al deze sites oplichting. Maar ik vind deze site goed, en jij en de rest van de mensen zijn goed, vriendelijk en eerlijk. Ik hoop dat deze site een goede en veilige plek zal zijn om ons samen te brengen, te communiceren en vriendschappen te sluiten. Ik hoop ook dat er meer deelname zal zijn van sterke vrouwen die geïnteresseerd zijn in wat wij belangrijk vinden. groeten

Apr 12, 2024 - permalink

Ik heb een vraag of iemand mij kan helpen. Heeft deze site een icoontje of een app die op een telefoon kan worden geïnstalleerd, zoals WhatsApp, Messenger of Discord? Elke keer als ik wil kijken of meedoen, moet ik zijn naam typen en via Google naar de site gaan. Ook als iemand iets schrijft, zie ik het bericht later of later. Ik weet niet of wat ik zei begrepen werd!! Ik hoop van je te horen. groeten

[deleted]
Apr 12, 2024 - permalink

Ik weet niet wat je precies bedoelt. Maar als je dat meent, zal ik na een tijdje niet meer persoonlijk met je communiceren. Ik zou je willen vertellen dat ik met iedereen communiceer, hoewel mijn werk een beetje moeilijk is, maar zelfs tijdens het rijden probeer ik te reageren en te schrijven. En als u via deze site wilt communiceren. Ik heb het geprobeerd en ben op veel sites actief geweest, en helaas waren al deze sites oplichting. Maar ik vind deze site goed, en jij en de rest van de mensen zijn goed, vriendelijk en eerlijk. Ik hoop dat deze site een goede en veilige plek zal zijn om ons samen te brengen, te communiceren en vriendschappen te sluiten. Ik hoop ook dat er meer deelname zal zijn van sterke vrouwen die geïnteresseerd zijn in wat wij belangrijk vinden. groeten

Naja ik vind het tot nu toe heel leuk, maar ja ik ga niemand iets verplichten, als je daarom niet met mij wil praten/communiceren dan zij dat zo

Apr 12, 2024 - permalink

Nee, eerlijk gezegd, nee, je hebt misschien verkeerd begrepen wat ik bedoelde. Sorry, mijn Nederlands is niet goed, en ik gebruik Google. Excuseer mij dus voor eventuele zinsneden of zinnen die niet correct zijn. . Ik hou heel veel van je en ik hou ervan om met je te communiceren. Als u een fout heeft gemaakt of als de vertaling niet correct is. Help mij alstublieft mijn taal te verbeteren. Het belangrijkste is dat ik niemand van streek wil maken of boos wil maken. Vergeef me alsjeblieft

Apr 12, 2024 - edited Apr 12, 2024 - permalink

Waarom Google translate en niet posten in een topic die past bij je eigen taal? Woon of verblijf je in Nederland?

Apr 12, 2024 - edited Apr 13, 2024 - permalink

Nadine Hettinga vroeg aan haar volgers wat zij vinden van gespierde vrouwen. Wat vinden jullie?

Ik vind haar echt impressive!

Apr 13, 2024 - permalink

Waarom Google translate en niet posten in een topic die past bij je eigen taal? Woon of verblijf je in Nederland?

Ja ja ik woon in twente all jaaren ben ik heer en ik Nederland passport ik werk altijd daarom heb ik geen tijd .

Apr 13, 2024 - permalink

Ja ja ik woon in twente all jaaren ben ik heer en ik Nederland passport ik werk altijd daarom heb ik geen tijd .

Maar je reageert sneller dan wie dan ook hier 😀

[deleted]
Apr 13, 2024 - permalink

Nadine Hettinga vroeg aan haar volgers wat zij vinden van gespierde vrouwen. Wat vinden jullie?

Ik vind haar echt impressive!

Geweldige meid, maar ja als wereldkampioen in streetlifting mag je ook wel verwachten dat iemand een redelijk goed fysiek heeft

Apr 13, 2024 - permalink

Maar je reageert sneller dan wie dan ook hier 😀

Ja klopt. Ik kijk altijd naar de site . En ik reageer ook als ben onder weg met vrachtwagen rijden

Apr 13, 2024 - permalink

T

Ja klopt. Ik kijk altijd naar de site . En ik reageer ook als ben onder weg met vrachtwagen rijden

Telefoon weg tijdens het rijden

[deleted]
Apr 13, 2024 - permalink

Inderdaad doe alsjeblieft onder het rijden je telefoon weg, echt levengevaarlijk, plus je rijd een vrachtwagen, die zijn nog veel groter dan een auto.

Apr 13, 2024 - permalink

Ja . Dat is waar . Maar ja ik heb geen tijd ben altijd aan het werk

[deleted]
Apr 13, 2024 - permalink

Dat kan maar ga geen anderen in gevaar brengen...

« first < prev Page 7 of 9 next > last »