Log in | Register
Forum > Foreign Languages / Subcommunities > Thread

🇳🇱 Netherlands/Dutch

Mar 14, 2024 - permalink

Is heel simpel Mark, vooral Online --> https://discord.com/channels/@me

Linksbovenin zie je "Friends" staan daarna zie je middenbovenin "Add Friend", hier moet je de accountnaam invullen, that's it.

FS Ik heb veel geprobeerd, maar het werkte niet. Je bent al mijn vriend op Discord. Ik denk dat we daar moeten praten en mij een foto met details moeten sturen

Mar 25, 2024 - edited Mar 25, 2024 - permalink

Gezellig hier! Stel ik me ook maar even voor: Ik ben Xander en al aardig wat jaartjes best actief op het gebied van sterke vrouwen.

Zo te zien kan he best een goed idee zijn om eens een meeting te organiseren. Hapje, drankje en wie weet ook nog één of meerdere dames.

In april is er de FIBO in Keulen, waar we jaren geleden altijd gezellig samenkwamen. Ik zie hier op de site sowieso 2 foto's van 2017;

Ik ga niet meer naar de FIBO: te groot, te druk geworden. Het mist wat van de oude charme, maar mocht je nog nooit zijn gegaan: ga lekker daar rondlopen en je zult heel wat dames zien.

In juli is er in Amsterdam de Euromuscleshow. Dit kan wel eens heel leuk gaan worden! De moeite waard om naartoe te gaan. Je kunt in ieder geval rekenen op dames al Vladislava Galagan, Nataliya Kuznetsova en Andrea Shaw. www.euromuscleshow.com

-Xander

Mar 25, 2024 - permalink

Gezellig hier! Stel ik me ook maar even voor: Ik ben Xander en al aardig wat jaartjes best actief op het gebied van sterke vrouwen.

Zo te zien kan he best een goed idee zijn om eens een meeting te organiseren. Hapje, drankje en wie weet ook nog één of meerdere dames.

In april is er de FIBO in Keulen, waar we jaren geleden altijd gezellig samenkwamen. Ik zie hier op de site sowieso 2 foto's van 2017;

Ik ga niet meer naar de FIBO: te groot, te druk geworden. Het mist wat van de oude charme, maar mocht je nog nooit zijn gegaan: ga lekker daar rondlopen en je zult heel wat dames zien.

In juli is er in Amsterdam de Euromuscleshow. Dit kan wel eens heel leuk gaan worden! De moeite waard om naartoe te gaan. Je kunt in ieder geval rekenen op dames al Vladislava Galagan, Nataliya Kuznetsova en Andrea Shaw. www.euromuscleshow.com

-Xander

Welkom, Xander. Het is goed om van uw ervaringen te profiteren. Als je wilt, kunnen we communiceren via Discord. Mijn account is MAk0767

[deleted]
Apr 08, 2024 - permalink
Deleted by [deleted]
[deleted]
Apr 08, 2024 - permalink

Hoi!

Mijn naam is Sophie. Ik ben al lang bekend met deze site, maar ben pas net lid geworden. Zelf ben ik ook een beetje een GWM, hihi. Lijkt me leuk om met jullie te praten!

Zijn er meerdere meiden op deze site of dit forum? ik ben benieuwd!

Apr 08, 2024 - permalink

Hey Sophie! Welkom en leuk om ook Nederlanse actual gwm hier te spreken! Doe je iets waardoor je een beetje gwm bent geworden (sport, werk whatever)? Er zijn meerdere gwm meiden hier op de site. Sommige posten ook actief en zitten ook wel eens in de chat. Meiden uit NL zijn niet zo actief, maar wie weet verandert dat nu :)

Apr 08, 2024 - permalink

> Wie vinden het nog meer fijn om langdurig contact te hebben met andere Nederlanders over onze fascinatie/fetisj (whatever you call it), uiteraard met gelijke smaak? > > Zitten hier ook mensen die er in het echte leven eigenlijk niet over hun fetisj/fascinatie kunnen praten?

Ik heb hier oprecht nog nooit met een nederlands persoon over gepraat en zeker niet Irl, vind dat spieren en over het algemeen sporten in de gym hier in nederland nog steeds best wel ja negatief naar gekeken word, vooral als je ook kijkt naar het gejank over supplementen bijvoorbeeld, mijn moeder vind het al raar dat ik bijvoorbeeld tonijn eet, bijna elke week moet ik uitleggen dat het laag in calorien is en hoog in eiwit

Gespierd worden gaat niet vanzelf nee. Enne.. Doe maar gewoon, dan doe je al... Enige wat ik er van vind is dat mensen een gezonde grens moeten hebben. En niet onrealistische doelen moeten nastreven. En accepteren dat niet iedereen dezelfde aanleg heeft om gespierd te worden. Voor de rest kan ik er in m'n omgeving als interesse prima over hebben. Als een fascinatie ook, maar je mist toch een connectie.

[deleted]
Apr 08, 2024 - permalink

Hey Sophie! Welkom en leuk om ook Nederlanse actual gwm hier te spreken! Doe je iets waardoor je een beetje gwm bent geworden (sport, werk whatever)? Er zijn meerdere gwm meiden hier op de site. Sommige posten ook actief en zitten ook wel eens in de chat. Meiden uit NL zijn niet zo actief, maar wie weet verandert dat nu :)

Jaa, ik heb vroeger altijd fanatiek geturnd, maar toen ik te lang daarvoor werd ben ik overgegaan naar atletiek en sinds 4 jaar actief in de gym, 6 tot 7x per week. Mijn werk heeft eigenlijk niet veel met sporten te maken ;))

[deleted]
Apr 08, 2024 - permalink

Dus ik ben altijd al wel bezig geweest met sport, maar de laatste jaren dus actiever met spieropbouw. Maar om eerlijk te zijn weet ik stiekem niet meer de laatste keer dat ik geen sixpack heb gehad omdat ik zo vroeg ben begonnen... maar dat vind ik eigenlijk wel leuk.

Apr 08, 2024 - permalink

Dus net als de meesten hier lekker met spieren bezig. Bij jezelf, maar dus ook veel hier aan ‘t rondkijken? En welke spiergroep(en) vind je t meest interessant? Valt me overigens op dat atletiekvrouwen best wel vaak erg gespierd zijn. Vraag me af of dat echt alleen door atletiek komt, of omdat ze daarnaast vaak ook krachttraining doen (net als jij). Het lijkt wel hand in hand te gaan. Het is in ieder geval erg impressive :) Ik heb alleen m’n testo spieren. Heb wel lange tijd bij de gym gezeten, maar al een periode weinig tijd voor vrij kunnen maken. M’n partner doet t beter en doet aan powerlifting :)

[deleted]
Apr 09, 2024 - permalink

Hoi!

Mijn naam is Sophie. Ik ben al lang bekend met deze site, maar ben pas net lid geworden. Zelf ben ik ook een beetje een GWM, hihi. Lijkt me leuk om met jullie te praten!

Zijn er meerdere meiden op deze site of dit forum? ik ben benieuwd!

Leuk om is een meid hier te zien, denk wel dat het overgrote deel bestaat uit jongens/mannen

Hopelijk zal het je hier bevallen

Apr 09, 2024 - permalink

Hoi!

Mijn naam is Sophie. Ik ben al lang bekend met deze site, maar ben pas net lid geworden. Zelf ben ik ook een beetje een GWM, hihi. Lijkt me leuk om met jullie te praten!

Zijn er meerdere meiden op deze site of dit forum? ik ben benieuwd!

Welkom, Sofia. Je bent altijd welkom, en eigenlijk missen we hier de aanwezigheid van meisjes. We hopen dat je een goede start zult zijn. We communiceren graag met sterke meisjes en leren over hun ervaringen en hoe zij over kracht denken. Ik hoop dat we altijd contact blijven houden

Apr 09, 2024 - permalink

Hey Sophie! Welkom en leuk om ook Nederlanse actual gwm hier te spreken! Doe je iets waardoor je een beetje gwm bent geworden (sport, werk whatever)? Er zijn meerdere gwm meiden hier op de site. Sommige posten ook actief en zitten ook wel eens in de chat. Meiden uit NL zijn niet zo actief, maar wie weet verandert dat nu :)

Ben je ook een meid of een man ??

Apr 09, 2024 - permalink

Dus net als de meesten hier lekker met spieren bezig. Bij jezelf, maar dus ook veel hier aan ‘t rondkijken? En welke spiergroep(en) vind je t meest interessant? Valt me overigens op dat atletiekvrouwen best wel vaak erg gespierd zijn. Vraag me af of dat echt alleen door atletiek komt, of omdat ze daarnaast vaak ook krachttraining doen (net als jij). Het lijkt wel hand in hand te gaan. Het is in ieder geval erg impressive :) Ik heb alleen m’n testo spieren. Heb wel lange tijd bij de gym gezeten, maar al een periode weinig tijd voor vrij kunnen maken. M’n partner doet t beter en doet aan powerlifting :)

volgens mijn informatie. Mensen die aan atletiek doen, houden zich aan gezond en regelmatig eten en beoefenen naast krachtoefeningen ook hardlopen. Daarom vind je hun lichaam en spieren misschien niet groot, maar je kunt wel zien dat de spieren helder zijn en, belangrijker nog, dat ze kracht hebben. Dit komt door het gebrek aan lichaamsvet

[deleted]
Apr 09, 2024 - permalink

Wat mij betreft wel! Je mag me alllles vragen.

Apr 09, 2024 - permalink

Ben je ook een meid of een man ??

Ik ben een man :)

Apr 09, 2024 - permalink

Wat mij betreft wel! Je mag me alllles vragen.

Welke spiergroepen train je het vaakst?

[deleted]
Apr 09, 2024 - permalink

Ik wil ervoor zorgen dat alles mooi in balans is, dus ik zorg ervoor dat ik elke spiergroep in ieder geval 2x per week pak. Maar ik train mijn buik extra vaak. Die pak ik minimaal om de dag eigenlijk. Ik vind het heel leuk als die er mooi strak uitkomen ;)

Apr 09, 2024 - permalink

Ik wil ervoor zorgen dat alles mooi in balans is, dus ik zorg ervoor dat ik elke spiergroep in ieder geval 2x per week pak. Maar ik train mijn buik extra vaak. Die pak ik minimaal om de dag eigenlijk. Ik vind het heel leuk als die er mooi strak uitkomen ;)

Nice! En ook heel tevreden over je armen?

Apr 09, 2024 - permalink

Nice! En ook heel tevreden over je armen?

Heb je haar armen gezien ??

Apr 09, 2024 - permalink

Heb je haar armen gezien ??

Nope.

Apr 09, 2024 - permalink

Gezellig hier! Stel ik me ook maar even voor: Ik ben Xander en al aardig wat jaartjes best actief op het gebied van sterke vrouwen.

Hey Xander! Ik ben Michel, en nog niet zo heel lang actief. Ben er nog niet uit op welke manier ik hiermee actief wil zijn. Eerst vooral de community leren kennen!

Zo te zien kan he best een goed idee zijn om eens een meeting te organiseren. Hapje, drankje en wie weet ook nog één of meerdere dames.

like-minded mensen ontmoeten lijkt me sowieso wel leuk!

In juli is er in Amsterdam de Euromuscleshow. Dit kan wel eens heel leuk gaan worden! De moeite waard om naartoe te gaan. Je kunt in ieder geval rekenen op dames al Vladislava Galagan, Nataliya Kuznetsova en Andrea Shaw. www.euromuscleshow.com

Nice! Wist niet dat dit soort events in NL komen! Wel vind ik dat echte onnatuurlijke roided fbb wat minder. Maar lijkt erop dat er honderden deelnemers komen.. wat voor types zijn dat meestal denk je?

[deleted]
Apr 09, 2024 - permalink

Lijkt me wel leuk inderdaad een meeting te doen met een aantal!

Apr 09, 2024 - permalink

Klinkt heel leuk! Nu eerst elkaar hier beter leren kennen. En toewerken naar een meeting.

Wie zijn er overigens net als Sophie ook bezig om er zelf gespierder uit te zien?

Apr 09, 2024 - permalink

Klinkt heel leuk! Nu eerst elkaar hier beter leren kennen. En toewerken naar een meeting.

Wie zijn er overigens net als Sophie ook bezig om er zelf gespierder uit te zien?

Ik wil ook

« first < prev Page 6 of 9 next > last »