Log in | Register
Forum > Foreign Languages / Subcommunities > Thread

🇳🇱 Netherlands/Dutch

Apr 10, 2023 - permalink

Prive niet, wel hier op het forum ;)

Apr 12, 2023 - permalink

> Leuk ik ook fbb en mbb worshipper

Wat bedoel je precies?

Ik ben ook FBB en MBB worshipper, gespierde trans is ook er mooi

Apr 12, 2023 - permalink

Hoi! Ja we zijn er wel ook al zijn er niet zoveel gespierde meiden die uit nederland komen :(

Sharel is wel een zeer stoere en dominante dame

Apr 12, 2023 - permalink

Zijn er hier ook Nederlanders die roided FBB wat minder interessant vinden, maar wel vooral biceps? Van bijvoorbeeld Elladonna tot Kalli Sheppard.

Apr 17, 2023 - permalink

Zijn er hier ook Nederlanders die roided FBB wat minder interessant vinden, maar wel vooral biceps? Van bijvoorbeeld Elladonna tot Kalli Sheppard.

Denk dat de meeste hier op de site liever dames zien die roids gebruiken .omdat die enorm vlug groeien dan de puur naturelle dames die er veel harder moeten voor werken voor hun spiermassa . Ik steun zoiezo de naturelle dames omdat die gewoon bijna totaal geen respect krijgen voor hun harde werk op social media . En Elladonna haar korte bicep shape valt wel goed op en ze is naturell

Apr 18, 2023 - permalink

Denk dat de meeste hier op de site liever dames zien die roids gebruiken .omdat die enorm vlug groeien dan de puur naturelle dames die er veel harder moeten voor werken voor hun spiermassa . Ik steun zoiezo de naturelle dames omdat die gewoon bijna totaal geen respect krijgen voor hun harde werk op social media . En Elladonna haar korte bicep shape valt wel goed op en ze is naturell

Ik denk dat extreme spiermassa ook makkelijk wordt gerelateerd aan extreme en haast onvoorstelbare kracht. En dat vind ik ook wel fascinerend, maar toch vind ik perfectie en de dynamiek van de biceps veel aantrekkelijker. En inderdaad vooral bij mensen die daar hard voor werken en daar enorm trots op zijn.

Jul 10, 2023 - permalink

Mannen, ik stapte afgelopen zaterdag in een overvolle trein van Utrecht naar Amersfoort en zag ik in het gangpad een echt hele gespierde meid staan. Ik heb ervoor gezorgd, dat ik tegenover haar kwam komen te staan. Ik weet niet wat ik zag. Ze had een mouwloos sportshirtje aan en een short. Ik denk dat ze ongeveer 1,65 meter lang was. Ze had gespierde benen, maar haar bovenarmen maakten op mij de meeste indruk. Terwijl ze gewoon op haar telefoon iets aan het typen was, puilden haar spierballen eruit. Helaas draaide ze zich op een gegeven moment om. Ik kon zo nog wel zien, dat haar rug ook zeer ontwikkeld was. Ook het moment, dat ze even haar haar goed deed, zal ik niet snel vergeten. Jammer dat ik toen achter haar stond en niet meer tegenover, want een 'front-aanzicht' van biceps vind ik het mooiste, maar ja, ik moest het "helaas" met het achteraanzicht doen. Eigenlijk heb ik zo'n 10 minuten naar haar staan kijken. Helaas stapte ze in Overvecht al uit de trein. Ik merkte wel, dat ik niet de enige was die haar was opgevallen. Een stel meiden hoorde ik over haar praten. " Zag je dat, die vrouw was gespieeeeeerd!!" Als ik het moet inschatten, denk ik dat ze aan CrossFit doet, maar bodybuilding of wellicht rugby of roeien kan natuurlijk ook. Naar aanleiding van mijn ervaring, heb ik eigenlijk drie vragen aan jullie: 1: heeft iemand enig idee, wie deze meid zou kunnen zijn geweest? Zoveel echt gespierde vrouwen zijn en niet in Nederland, laat staan in Utrecht. 2: hoe had ik haar wellicht kunnen benaderen? Had ik haar kunnen complimenteren met haar prachtig gespierde lichaam? Of kunnen vragen hoe ze zo gespierd is geworden? 3: hebben jullie een vergelijkbare ervaring gehad en hoe ging je daar mee om?

Ik zie jullie reacties graag tegemoet Als PM kan dat natuurlijk ook.

AvS
Jul 10, 2023 - permalink

Volgens mij zit je op Discord, daar eens verder praten? ik kom uit Utrecht btw.

Heb je een berichtje gestuurd daar (AvS)

Jul 11, 2023 - permalink

2: hoe had ik haar wellicht kunnen benaderen? Had ik haar kunnen complimenteren met haar prachtig gespierde lichaam? Of kunnen vragen hoe ze zo gespierd is geworden? 3: hebben jullie een vergelijkbare ervaring gehad en hoe ging je daar mee om?

Ik zie de laatste tijd in de trein meer vrouwen met best aardige spierballen. Vooral als ze in het gangpad of bij de deuren staan, dan houden ze zich natuurlijk vast en zie je regelmatig hun biceps. Door het weer dragen veel vrouwen kleding zonder mouwen, dus valt het gewoon vaker op. Ik kan het natuurlijk niet laten om te kijken, maar ik probeer dat niet opvallend te doen en ik ga er niet voor op een andere plek zitten. In de trein benaderen doe ik zelf liever niet, want dat voelt toch erg ongemakkelijk. Zeker als ik niet zeker weet dat ze bewust haar spieren traint en op het oog niet echt open staat voor contact. Maar als ik dat zou doen, dan doe ik dat zo spontaan mogelijk en zo kort mogelijk nadat het me opvalt. Dan komt het oprecht en onvoorbedacht over. En als het stil valt is het genoeg geweest.

Aug 05, 2023 - permalink

Even een tip dames en heren, Beefcake Xena is komende week in Amsterdam.

Een van de sterkste session girls die van een beetje spelen ook niet vies is...

Het is maar dat jullie het weten!

Aug 11, 2023 - permalink

Hoe gaat het met iedereen . Ik ben Mark, nieuw op deze site, en ik ben een van degenen die van fysiek sterke dames en meisjes houden. groeten .

Aug 15, 2023 - permalink

Welkom Mark

Aug 15, 2023 - permalink

Dankje wel Samantha

Aug 17, 2023 - permalink

hoe gaat het met jullie allemaal . Ik heb een vraag om te bespreken, als u mij toestaat. Als sommige mannen van sterke vrouwen en gespierde vrouwen houden, zijn er dan ook sterke vrouwen die graag pronken met hun kracht? Zijn er vrouwen die graag hun kracht tonen aan mannen en hen domineren? Als deze vrouwen echt bestaan, waarom zoeken zij dan niet alleen naar mannen, wij mannen zouden naar die vrouwen moeten zoeken??? groeten

Aug 17, 2023 - permalink

Ook nog fans van mixed wrestling hier, of alleen gespierde dames? Ik wel wat ervaringen, voor degenen die eea willen uitwisselen. Ben oa door bijgaand hollands glorie geregeld afgeslacht

Ik vind debleuk

Aug 17, 2023 - permalink

Ook nog fans van mixed wrestling hier, of alleen gespierde dames? Ik wel wat ervaringen, voor degenen die eea willen uitwisselen. Ben oa door bijgaand hollands glorie geregeld afgeslacht

Vind ik leuk

Aug 17, 2023 - permalink

Date nu tegenwoordig met een dame die ik in de sportschool ben tegengekomen. Ontzettend goed lichaam en echt zeer fanatiek bezig in de gym. Gaan zien wat het wordt.

Aug 17, 2023 - permalink

Date nu tegenwoordig met een dame die ik in de sportschool ben tegengekomen. Ontzettend goed lichaam en echt zeer fanatiek bezig in de gym. Gaan zien wat het wordt.

Welke gym ?

Aug 17, 2023 - permalink

hoe gaat het met jullie allemaal . Ik heb een vraag om te bespreken, als u mij toestaat. Als sommige mannen van sterke vrouwen en gespierde vrouwen houden, zijn er dan ook sterke vrouwen die graag pronken met hun kracht? Zijn er vrouwen die graag hun kracht tonen aan mannen en hen domineren? Als deze vrouwen echt bestaan, waarom zoeken zij dan niet alleen naar mannen, wij mannen zouden naar die vrouwen moeten zoeken??? groeten

Dat is zeer zelzaam. de meeste fbbs willen nog altijd een super sterke dominante man en dat betekent dat 99% van de bevolking niet goed genoeg is. her zijn een paar uitzonderingen maar dat is echt maar een paar wereld wijd. der zijn veel vrouen die dominant zijn maar zwak zijn .omdat bodybulden veel to hard werk is en submissive mannen vechten niet trug.

AvS
Aug 18, 2023 - permalink

https://www.linda.nl/nieuws/vrouwen-uiterlijk...

deze dames maar eens opzoeken? :-)

Aug 18, 2023 - permalink

jammer dat mensen er altijd weer hun negatieve mening ongevraagd over geven.

Aug 18, 2023 - permalink

jammer dat mensen er altijd weer hun negatieve mening ongevraagd over geven.

Hoe bedoel je??

Aug 21, 2023 - permalink

Via www.wb270.com zie je ook wel veel dames die naar Nederland reizen, ik check geregeld. Andere goeie site is sessiongirls. Hieronder een paar tips:

https://sessiongirls.com/amata/

https://sessiongirls.com/evevpx/

http://smpalace.com/worstelen/

https://www.mistress-sinistra.com/

Amata en Evelien wil ik eens gaan uitproberen (zijn relatief nieuw), met Sinistra heb ik 2x ervaring, erg sterke meid. Hieronder nog 2 kiekjes van Tiffany vs mijzelf.

As ek kan lees wat julle skryf kan julle seker lees wat ek skryf🤣. Ek wens sy kan my so vas pen.

Sep 05, 2023 - permalink

Hoi allemaal, ik ben Peter. 38 jaar en al mijn hele leven fan van sterke en gespierde vrouwen. Tot mijn spijt nog nooit een sterke vrouw ontmoet. Blij dat ik dit forum heb ontdekt! :)

Sep 06, 2023 - permalink

Hoi allemaal, ik ben Peter. 38 jaar en al mijn hele leven fan van sterke en gespierde vrouwen. Tot mijn spijt nog nooit een sterke vrouw ontmoet. Blij dat ik dit forum heb ontdekt! :)

Welkom peter

« first < prev Page 4 of 9 next > last »