Log in | Register
Forum > Foreign Languages / Subcommunities > Thread

🇳🇱 Netherlands/Dutch

Aug 11, 2022 - permalink

Link?😎

Aug 12, 2022 - permalink
Nov 08, 2022 - permalink

Enige nieuwe Nederlanders waarmee ik nog niet gesproken heb? Stuur me een berichtje of reageer hierop

Nov 11, 2022 - permalink

Ben net nieuw, blijkbaar ben ik toch niet de enige in Nederland die gespierde vrouwen aantrekkelijk vind.

AvS
Nov 11, 2022 - permalink

Nee zeker niet... ben dr op de chat nog wel een paar tegengekomen.

Je lijkt een fan van Colette Guimond, cmr2bbl. Grappig, zij was de eerste bodybuildster waar ik een sessie mee had, 20 jaar (!) geleden. Maar eerste worstelsessie was met Lethal Veronica, kort gevolgd door Isabelle van Abondance.

Nov 12, 2022 - permalink

Die sessie met Colette Guimond moet een geweldige ervaring geweest zijn. Ik ben een fan van bijna alle gespierde vrouwen al heb ik wel een voorkeur voor vrouwen met goed ontwikkelde biceps en borstspieren.

Nov 14, 2022 - permalink

Die sessie met Colette Guimond moet een geweldige ervaring geweest zijn. Ik ben een fan van bijna alle gespierde vrouwen al heb ik wel een voorkeur voor vrouwen met goed ontwikkelde biceps en borstspieren.

Alle spieren het liefst goed groot, alleen niet zo belachelijk groot als Jackie Koorn, dat begint meer op een stripfiguur te lijken.

AvS
Nov 15, 2022 - permalink

Ik wist niet eens wie dat was, die is heel groot maar niet echt gespierd. Ik ben een fan van off-season, maar wel echt gespierd, zichtbaar. Meer zoals deze dame:

Nov 15, 2022 - permalink

Nog een Nederlander hier!

Dec 22, 2022 - permalink

Kennen jullie filmpjes van andere meiden waar ze zo over hun lichaam praten? In het Nederlands eigenlijk ook gewoon heel lekker haha

AvS
Dec 23, 2022 - permalink

Als je zoekt op Maria Wattel op YT, vind je er een paar volgens mij. Ook Evelien van Pelt heeft een paar persoonlijke videos op YT staan

AvS
Dec 23, 2022 - permalink

Btw al mijn uploads zijn nederlandse dames, en paar ken ik persoonlijk, voor wie t leuk vindt..

Dec 24, 2022 - permalink

Thanks AvS!

Dec 24, 2022 - permalink

Btw al mijn uploads zijn nederlandse dames, en paar ken ik persoonlijk, voor wie t leuk vindt..

Erik Darago ook een Nederlandse?

AvS
Dec 25, 2022 - permalink

Sorry, die niet inderdaad (= hongaarse), maar wél in Nederland genomen, namelijk tijdens een sessie in Amsterdam. Dubbelsessie met Tia.

AvS
Dec 27, 2022 - permalink

https://www.instagram.com/p/CmpmEFVB9WF/

Misschien liefhebbers om een keer met haar te stoeien? :-)

Feb 10, 2023 - permalink
Deleted by pokegekkie
Feb 11, 2023 - permalink

Zeker weten!

Feb 11, 2023 - permalink
Deleted by pokegekkie
AvS
Feb 13, 2023 - permalink

Op Lexa en instagram kun je ook vrij makkelijk zoeken op fitte vrouwen. Of gewoon de gym natuurlijk

Mar 08, 2023 - permalink

Ha.... nederlands.... zo fijn..

Mar 08, 2023 - permalink

Overal te vinden hahaha

Mar 09, 2023 - permalink

niet overal geliefd. lol

AvS
Mar 09, 2023 - permalink

https://www.girlswithmuscle.com/1957110/

Net een fitte nederlandse toegevoegd, met wie je geen ruzie wil

Apr 10, 2023 - permalink

Enige Nederlanders waar ik nog niet mee gesproken heb? Stuur me een privé berichtje

« first < prev Page 3 of 9 next > last »