Log in | Register
Forum > Foreign Languages / Subcommunities > Thread

Looking for my Dutchies🇳🇱

Nov 06, 2021 - permalink

Hey mannen, ik denk dat dit een mooi forum voor de Nederlanders kan worden!

Nov 08, 2021 - permalink

Hola! Vraag mij af of hier veel NLers te vinden zijn!

Nov 08, 2021 - permalink

Er zijn hier wel wat Nederlanders te vinden

Nov 09, 2021 - permalink

Hoi! Ja we zijn er wel ook al zijn er niet zoveel gespierde meiden die uit nederland komen :(

Nov 09, 2021 - permalink

Valt inderdaad heel erg tegen! Heb bij verschillende sportscholen gesport maar ik ben er nog geen tegen gekomen waarvan ik dacht WOW!

Nov 09, 2021 - permalink

We hebben tenminste wel Guusje van geel. Op hoe gespierde dames vallen jullie?

Nov 09, 2021 - permalink

Ja in de sportscholen valt het helaas tegen. Nederlanders zijn volgens mij te nuchter om zo hard te gaan bodybuilden. Ik zie wel dat soms buitenlandse chicks hier in de sportscholen redleijk gespierd kunnen zijn.

Ik val zelf op uiteenlopende types. Een beetje gespierde armen vind ik al mooi en grote bodybuilders ook.

Nov 09, 2021 - permalink

Ja, zo lijk het we inderdaad! De cultuur dat uiterlijk echt belangrijk is heerst hier veel minder (zoals dit wel zo is in bijv de US en Korea).

Kijk door mijn favorieten en je zult snel zien wat mijn type een beetje is! Vrouwelijkheid vind ik toch het belangrijkst, dus dames zoals Aline Dessine, Lauren Findley, Sophie Arvebrink in haar prime, maar ook grotere dames zoals An Da Jeong. Haat lat spreads zijn echt fantastisch.

Ook wel fijn om eens in het NL te spreken over onze aantrekking tot deze dames, niet?

Nov 09, 2021 - permalink

Ja zeker heel fijn om in het Nederlands te kunnen praten. Maar dan zitten we een beetje in hetzelfde schuitje wosyi want ik heb precies dezelfde smaak. En Lauren findley in haar prime is heel mooi.

Nov 09, 2021 - permalink

Heeft iemand van jullie toevallig ook discord? Ik heb mijn eigen server met 900+ leden over gespierde dames

« first < prev Page 1 of 1 next > last »